Wat vervelend dat je op dit moment niet in kan loggen. Gelukkig is hier meestal een simpele oplossing voor. Controleer onderstaande punten om weer toegang tot je account te krijgen. 

1. Wijzig je wachtwoord

Mogelijkerwijs gebruik je niet het juiste wachtwoord. Verander je wachtwoord eerst en probeer vervolgens opnieuw in te loggen met je nieuwe wachtwoord. Je kunt je wachtwoord wijzigen door op wachtwoord vergeten te klikken in het inlogscherm.  

2. Je gebruikersnaam is incorrect

Wanneer je na het gebruiken van je nieuwe wachtwoord nog niet in kan loggen, klopt je gebruikersnaam misschien niet. Je gebruikersnaam is namelijk hoofdletter en leesteken gevoelig (evenals je wachtwoord). Indien je bij het aanmaken van je account een teken hebt gebruikt zorg er dan voor dat je dit ook tijdens het inloggen doet.

Indien je een gewone gebruiker bent van LeadExpress, dan moet je altijd in kunnen loggen net zoals de beheerder. Voor het inloggen zien wij geen verschil omdat je samen met collega's het beste de leads kunt volgen en optimaliseren om zo het beste resultaat uit LeadExpress te halen.

Kom je er niet helemaal uit? Stuur ons gerust een bericht via het chat-widget venster rechtsonder. 

Heeft u het antwoord gevonden?