Het is mogelijk om gebruikers toe te voegen binnen LeadExpress, zodat jouw collega's inzicht krijgen in de resultaten en de herkende leads kunnen opvolgen. Je kunt bijvoorbeeld gebruikersprofielen aanmaken voor het sales- en marketing team. 

Hoe je een collega uitnodigt om gebruik te maken van LeadExpress, lees je in de onderstaande stappen:

  1. Log in met je gebruikersgegevens in LeadExpress;
  2. Klik rechts bovenin op jouw initialen en ga naar mijn profiel;
  3. Klik op beheer gebruikers;
  4. Vul hier het e-mailadres en de voor- en de achternaam in van de collega die je uit wilt nodigen;
  5. Klik op opslaan.

De collega in kwestie ontvangt nu een automatische e-mail waarin hij wordt uitgenodigd om een account te creëren. Zodra hij/zij de uitnodiging heeft geaccepteerd en het account is aangemaakt, kan de beheerder een rol koppelen aan het account. De rol die gekoppeld kan worden is die van beheerder of gebruiker.

Let op: Alle gebruikers kunnen collega's uitnodigen maar alleen de beheerders kunnen een rol (permissie) koppelen aan een profiel.

Meerdere collega’s uitnodigen
Je hoeft bovenstaand proces trouwens niet steeds opnieuw te doorlopen als je meerdere collega’s wilt uitnodigen. Je klikt dan op ‘nieuwe regel toevoegen’ en vult alle informatie in. Dit doe je totdat je alle gewenste collega’s hebt toegevoegd, daarna klik je pas op opslaan.

Een overzicht van de collega’s die zijn uitgenodigd, tref je onder het kopje ‘Uitnodigingen’ rechts bovenin. Het is niet mogelijk om deze profielen te verwijderen, zo behoud je namelijk inzicht in de collega's die toegang hebben tot de applicatie

Heb je nog vragen of wil je graag hulp bij het uitnodigen van collega's? Stuur ons gerust een berichtje via het chat-widget venster rechtsonder.

Heeft u het antwoord gevonden?