Je bent gestart met het proefpakket van LeadExpress. Het script draait op je website en je bent begonnen met het inrichten van de applicatie. De eerste stap is gezet! 

Belangrijkste functie 

De belangrijkste functie van LeadExpress is het herkennen van bedrijven die je website bezoeken. In dit artikel gaan wij verder in op deze functie en hoe je deze functie optimaal in kan zetten.  

Waarom en hoe werkt bedrijven herkenning?

Slechts 3% van je websitebezoekers maken contact met je, dat betekend dus dat 97% van je website bezoekers op je website komen, rondkijken en weer weggaan. Met LeadExpress zie je wie je website bezoekt, wat ze bekeken hebben en hoe je met de bedrijven in contact kunt komen. In de applicatie tref je deze gegevens en een overzicht van bedrijven die jij of jouw sales team actief kan benaderen. Tevens kun je al deze gegevens inzetten om je website eventueel verder aan te passen en te optimaliseren. 

Het herkennen van de bedrijven op jouw website werkt als volgt:
Wij herkennen de bedrijven door middel van het IP-adres waarmee iemand jouw website bezoekt, dit gebeurd op basis van openbare informatie. De software koppelt het IP-adres automatisch aan het bedrijf samen met de overige gegevens, deze worden altijd gecontroleerd en waar nodig handmatig aangevuld zodat de lead informatie voor jou altijd recent is.

Wat voor informatie wordt er getoond?

LeadExpress geeft jouw inzicht in verschillende gegevens van het bedrijf. Allereerst tonen wij de bedrijfsnaam en vullen wij de overige gegevens zoals het adres, telefoonnummer, de branche, de grote van het bedrijf en KVK gegevens. In dit scherm
kun je ook zien hoelang het bedrijf op jouw pagina is geweest en welke pagina's ze hebben bezocht. Middels deze relevante informatie kan je zelf bepalen of het bedrijf interessant is om te benaderen door middel van tags die je zelf toe kunt voegen.

Wat levert het op?

Met de bovenstaande gegevens staat als het ware de deur voor je open. Jou sales team kan de interessante leads opvolgen om zo meer klanten te werven om uiteindelijk de omzet te vergroten. En je kunt jouw campagnes aanpassen aan de doelgroep aan de hand van de verkregen informatie. 

Heb je nog vragen of wil je graag wat meer informatie? Stuur ons dan gerust een berichtje via het Chat-widget venster rechtsonder. 




Heeft u het antwoord gevonden?