Een makkelijke en snelle manier om kennis te maken met LeadExpress is door te starten met de proefperiode van 14 dagen. Deze proefperiode is geheel vrijblijvend, no strings attached! Tijdens de proefperiode maak je kennis met de mogelijkheden van onze software. Hierdoor ontdek je wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen. Start hier jouw gratis en vrijblijvende proefperiode.

Om een vliegende start te maken met LeadExpress raden we je aan optimaal gebruik te maken van de proefperiode. Hoe je dat dan doet, optimaal gebruikmaken van de proefperiode? Daar geven we in dit artikel graag antwoord op. 

1. Plan een online demo in! 

De online demo kun je zien als een meeting maar dan - de naam zegt het al -  online. Tijdens deze meeting leiden wij je rond binnen de software middels een gedeeld scherm. Heb je vragen? Dan kun je deze uiteraard meteen stellen. Neem gerust contact op met een van onze medewerkers om een persoonlijke demo mee in te plannen. 


30 min product demo

Je komt vervolgens in een scherm terecht waarbij je 2 opties hebt: ‘15 min installatie setup’ en ‘30 min product demo’ Kies voor de ‘30 min product demo’. Kies de dag en vervolgens het tijdstip waarop het voor jou het beste uitkomt om de demo in te plannen. Nadat je op bevestigen hebt gedrukt kom je in het laatste scherm, waarbij je nog even je persoonlijke gegevens dient in te vullen zoals je naam en telefoonnummer. Voordat we van start gaan ontvang je een mail met de link naar de online demo. 

15 min installatie setup
Kies je voor de optie ‘15 min installatie setup’ dan wordt er in de online meeting uitgelegd hoe je de LeadExpress software op jouw website installeert. De afspraak wordt op eenzelfde manier ingepland zoals bij de ‘30 min product demo’.


2. Lead opvolging

Je klantenkring uitbreiden met nieuwe klanten, daar gaat het uiteindelijk om. Nadat de websitebezoekers zijn herkend, is het aan jou om te beoordelen welke Leads je wel en niet gaat opvolgen en welke Leads prioriteit hebben ten opzichte van andere Leads. Ook bepaal je zelf hoe vaak je het overzicht met Leads wilt ontvangen. Je kunt kiezen voor dagelijks, wekelijks of maandelijks. De keuzes die je hierin maakt hangen af van jullie marketingcampagne en de gestelde doelen. Meer informatie over het onderwerp ‘Lead opvolging’ lees je in dit artikel.

3. Extra support

Voor extra support kun je op onderstaande manieren contact met ons opnemen:

  • Helpcentrum: de antwoorden op de meest gestelde vragen vind je terug in ons helpcentrum;
  • E-mail: Wij helpen je graag verder. Stuur gerust een mailtje naar info@leadexpress.nl en je ontvangt zo snel mogelijk een reactie;
  • Telefoon: voor persoonlijk contact zijn wij tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 040-3041478;
  • Live chat:  het is ook mogelijk tijdens kantooruren contact met ons op te nemen via onze live chat. De chat widget vind je terug in onze helpcentrum, onze website en in het dashboard. Ons team reageert doorgaans binnen enkele minuten. 

Start hier jouw gratis en vrijblijvende proefperiode. Heb je nog vragen? Stuur ons dan gerust een berichtje via het chat widget venster rechts onder.

 


 



Heeft u het antwoord gevonden?